Kdo je Dari?

Nový začátek, změna, jiný obzor. Tohle všechno mi běželo hlavou posledních pár hodin a rozhodla jsem se to nakonec zrealizovat. O co vůbec jde - rozhodla jsem se, že vytvořím novou osobnost, své nové já, pod kterým budu anonymně vystupovat na internetu: na blogu, na Twitteru a bude to můj pseudonym i jestli se mi jednou podaří vydat vlastní knihu. Ano, první informace o mé osobě. Chtěla bych se stát spisovatelkou, což je jeden z hlavních důvodů vytvoření tohoto blogu. Vlastně jsem už kolikrát zkoušela, ale nikdy se mi nepodařilo u toho vydržet. Jedna z mých chyb - moje sangvinická nestálost. Být sangvinik má mnoho výhod, ale zrovna tohle bych měnila bez mrknutí.


Chtěla bych také odpovědět na to, kdo jsem, protože přesně tato otázka stojí v nadpisu a zatím jsem jen popisovala důvod, proč jsem tady a proč zakládám tento blog. Ahoj, tohle jsem já. Mladá holka, která ještě ani nedosáhla plnoletosti a už se cpe na internet. Mladá holka, jež má velké cíle, které si ale ve svém věku ještě stále nemůže splnit. Moje generace se obecně chová nepřiměřeně svému věku, a já nejsem výjimkou, ale o tom až příště. Mám malou hlavu, která nestačí na několikanásobně větší mozek a mnohonásobně hmotnější vlasy, které mi v bláznivých loknách lemují celý obličej. Aby toho nebylo málo, nejsem nijak převratně vysoká, spíš zakrslá, a tak se mi tuky mnohem rychleji usazují. Tolik problémů se vzhledem, a když tomu přičtu svoje sociální problémy...dostanu výsledek totožný s tolika jinými od ostatních dospívajících dívek. Ach puberta. No nic, popojedeme. Nebudu tu nakonec popisovat vše o mě, stejně bych se pak opakovala v dalších článcích.

Psát bych chtěla o všem. Nejen o mém životě, o veřejně známých tématech a o mé spisovatelské vášni, ale i třeba o tom, co ráno zaslechnu při jízdě v autobuse, nebo co mě pobaví při odposlouchávání školních drben. O mém přátelství, o dospívání, o idolech a zamilování. O beznadějné touze se něčím stát. O knihách, které jsem přečetla, o filmech, které mě ohromily. Doufám, že zde naleznete alespoň jeden článek, který by vás zaujal.


Komentáře

Oblíbené příspěvky